محمد فوادمحمد فواد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهي كوچولو

فواد و محل كار مامان

1393/5/11 14:41
نویسنده : مامان فاطيما
250 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر من واسه دومين بار اومد محل كار مامان ، البته بار اولي كه شما رو بردم 10 ارديبهشت 92 بود و بار دوم 6تير 93 ، همكاراي من هم تو اين مدت اصلا شما رو نديده بودن و وقتي ديدنت كلي تعجب كردن از بزرگ شدنت   خندونک

 

شما هم كه اصلا غريبي بلد نبودي و نيستي تا وارد حراست شركت شديم شيطونيت رو شروع كردي هیپنوتیزمعینک

 

به اتاق مامان و ميز كارش كه رسيدي نگوووووووو ، تمام ميز كارم عرض چند ثانيه منهدم شد خطاسوتبدبو

 

تمام وسايل روي ميز رو با خاله فريبا جمع كرديم خنده بعد هم رفتي سراغ هر چي كمد اونجا بود و با كليداش بازي ميكردي خندونک مدير عامل هم تا شما رو ديد گفت همين الان مرخصي بگير تا چند روز هم نيا سركار (شوخي) قه قهه

عشق ماماني با اين شيطنتات محبت

 

 

پ ن : ميخواستم امتحان كنم ببينيم ميتونم بعضي از روزا تو رو بيارم سر كار يا نه كه ديدم ...... نع نميشه گریه

پسندها (3)

نظرات (3)

nafiseh
11 مرداد 93 22:07
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند.. @ نفيسه : ايشاله ايشاله ..... ممنون عزيزمممممممم
nafiseh
11 مرداد 93 22:20
آقا فوادی من مثله دوره تو کلاه قرمزی برای مامانت هستم تو سالهای دور همدیگه رو دیدیم و از راه دور با هم در ارتباطیم البته با این همه دوری عاشق شیطونیاتم @ نفيسه : آره ما فاميله دوريم ولي باز ممنون كه به پيج من اومدي خاله
خاله فریبا
18 مرداد 93 12:16
ای دون